Doprava a platba

Úvod Doprava a platba

Vážení přátelé zahrad,

 

Objednávky přijímám pouze prostřednictvím E-shopu od května do června a potom v létě od druhé poloviny srpna do konce září. Přesné datum otevření eshopu bude vždy uvedeno v úvodu s dostatečným předstihem.

 

Objednávku potvrdím mailem, nebo sms na mobil, nejdéle do čtyř dnů po datu Vaší objednávky.

Objednávky vyřizuji podle pořadí v jakém došly, jaře od května, kdy se opět objeví v eshopu nabídka

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Na urgenci objednávek nebudu reagovat, je nutno tyto pravidla si přečíst a respektovat je, s balením je opravdu hodně práce a pokud chci v tomto pokračovat, což chci(stále mně to baví), tak potřebuji trochu pochopení a čas , může se stát. že vyřízení objednávky bude trvat i déle, 2 - 3 týdny

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

!!!Pokud nedojde do 14 dni od odeslání pokynů k platbě, tak objednávku ruším a rostliny už dál nerezervuji, dělám vše hlavně z přebytků a nemám kytiček tolik, abych je schovávala pro někoho, kdo nemá zájem.!!!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Rostliny jsou pevně zabaleny,aby neutrpěly manipulací během doručování. Jsou zality ty které to potřebují a označeny štítky s jmenovkou, nebo číslem kodu z objednávky. Balení věnuji maximální pozornost, proto také ta dlouhá doba vyřízení objednávky, jen za špatné zacházení během přepravy nemohu ručit, to neovlivním. Nápisy na cedulkách u rostlinek nejsou trvanlivé, doporučuji si rostliny označit.

Balíky odesílám pouze v pondělí, úterý a ve středu.

Nikdy neplaťte dřív, než pošlu info o dodání rostlin s cenou. Protože je obrátka rostlin poměrně velká, může se stát, že některé objednané rostliny nebudou, tudíž je z objednávky musím odečíst. Jen tak tak stíhám rostliny z eshopu mazat a zase doplňovat. Pokud některá z rostlin chybí, tak to oznamuji před odesláním a s tímto se při objednávání rostlin musí počítat, s tím, že jsem velmi malá firma, která to nedělá pro výdělek, ale jen jako zálibu

Pokud obdržíte oznámení o doručení rostlin, je zapotřebí balík co nejdříve vyzvednout, vybalit a rostlinky ošetřit, buď je rovnou zasadit, není li to možné tak je uložit do zasazení na stinné místo v zahradě, případně zalít. Prostokořenné rostliny je nutno neprodleně zasadit.

Objednané rostlinky je možné si vyzvednout osobně na naší adrese po předchozí dohodě.

Doručení je možné Českou poštou, poštovné je 180,-Kč . Poštu beru až jako poslední možnost, je to neprakticeké, u nás ve městě je velmi nespolehlivá.
Doručení Zásilkovnou je pouze možné u balíků do 5 kg váhy, což odpovídá asi za 400,-Kč za rostliny a cena je 80,-Kč. Je možné i doručení zásilkovnou na adresu, což je pak ale dražší o pár korun a to oznámím v mailu. Zásilkovnou lze doručit i balík do 10kg, ovšem to je stejná cena, jako PPL a ten to doveze až domů. Pokud chcete jinak poslat balík, než jak nabízí eshop, je nutné to napsat do poznámky, nebo se prostě se mnou domluvit třeba mailem
Doručení kurýrní službou PPL je za 120,-Kč, zásilky nad 900,-Kč za rostliny  - 150,-Kč

Objednávky vyřizuji pouze do 1500,-Kč za rostliny, pokud chce zákazník víc rostlin, je nutné vytvořit další objednávku. Pokud bude objednávka více rostlin, tak za každý další balík je 150,-Kč za další dopravné, (nad uvedených 1500,-Kč za rostliny už se to do jednoho balíku nevejde)

 

 Výběr rostlin je výhradně omezen pouze na informace z tohoto E-shopu.

 Zahrada není uzpůsobena k prohlídce a výběru rostlin.

(po dohodě je možné si sjednat prohlídku a prodej na zahradě, počet návštěvníků si upravuji tak, abych to časově a prostorově zvládla, nemám žádné pomocníky, takže prosím případné zájemce o trpělivost. Přijímám i zájezdové výpravy, jen potřebuji termín alespoň 14 dní předem. Děkuji).

 
Pokud si to výslovně nebudete přát, tak vyprodané rostliny nenahrazuji jinými, případně, budu-li mít podobné, nabídnu.

 

Rostlinky lze sázet celou sezonu, jsou dobře zakořeněné v květináčích. Některé jsou i z volné půdy, pokud je to ve vhodnou dobu, aby se dobře ujmuly.

 
K objednávce vždy dávám doklad o zaplacení a kopii objednávky

 

!!!!! Cenu Vám oznámím až po obdržení a potvrzení objednávky, upřesním ji podle dostupnosti rostlin(rostliny se dosti rychle obměňují a někdy se stane, že je nestíhám vyřazovat, pracuji s nabídkou denně), po připsání peněz na účet zásilku první pondělí až středu odešlu.

---------------------------------------------------------------

 

Na dobírku neposílám, nevyplatí se to a ze strany zákazníků je převážně kladný přístup k platbě předem. Je to z důvodu špatné zkušenosti, kdy si zákazník rostlinky nevyzvedl a ony nepřežily, což je mi líto, neboť se s nimi doslova piplám, přicházím tím o poštovné, které je kolem 170,-Kč a hlavně o rostlinky. Dodávky rostlin na dobírku ( v roce 2021 ) byly zastoupeny asi 1 % z celkového počtu objednávek. Nejsem komerční zahradnictví, kde jsou rostliny pouhým zbožím.

 

Do jednoho balíku se vejde asi 50 - 70 rostlin v květináčku o průměru 7-10cm. Pokud si objednané a zaplacené rostliny vyzvednete osobně na mojí adrese, platíte pouze za rostliny.

 

Nejsem plátce DPH


Prodávající a kupující se zavazují, že smluvní vztah, který se uzavírá potvrzením objednávky prodávajícím se řídí ustanoveními Občanského zákoníku. Už mnou Emailem potvrzená objednávka je uzavřením kupní smlouvy a i v případě, že pošlu rostliny než je zaplatíte, je povinností rostliny dodatečně zaplatit. Někdy prověřeným, stálým zákazníkům rostlinky posílám i před platbou, ale po špatné zkušenost s jedním neplatičem(za 6 let jediným), už rostliny musím posílat pouze po uhrazení dohodnuté částky.

 
V případě reklamace bude nejlépe, pokud mě budete kontaktovat na uvedeném tel. čísle, nebo E-mail.

 
Někdy se stane, že udělám chybu v součtu rostlin, pokud dojde k dodatečným změnám v objednávce, nejsem automat a chyby se dějí, takže uvítám možnost, kdy na to zákazník upozorní a já, pokud jde o přeplatek, tak v každém případě rozdíl vracím zpět. Také se může stát, že se domnívám, že objednané rostliny jsou všechny, ale při přípravě objednávky zjistím, že třeba nejsou v dobrém stavu, nebo už není a já ji nestihla smazat z nabídky, tak pokud je zaplacená a já všechno nedodám, tak vracím částku za rostlinky, ale není to hned, může se stát, že to třeba pár dní trvá, než si k tomu sednu.

Stejně tak ocením, pokud někdo v rostlině pozná něco jiného, než uvádím i to se může stát, nejsem vševědoucí a pokud se bude cítit oklamán, tak se předem omlouvám a jediné, co pro nápravu můžu udělat je, že vrátím peníze...

 

Jestliže dojde k úhynu rostlin z důvodu špatné manipulace s nimi, nedodržením doporučených zásad péče o rostliny, nebo pozdním vyzvednutím zásilky, reklamaci neuznám. Pokud nebudete se zásilkou rostlin spokojeni, nejlépe když zavoláte, nebo napíšete, věřím že se vždy najde řešení.



 

 

Copyright 2018 - 2022 © rostlinky.com