Doprava a platba

Úvod Doprava a platba

Vážení přátelé zahrad,

 

Objednávky přijímám prostřednictvím E-shopu od poloviny března do konce října. Objednávku potvrdím mailem, nebo sms na mobil, nejdéle do tří dnů po datu Vaší objednávky.

 

Objednávat lze také jednodušeji, není nutné nic vyplňovat, udávat telefon, pokud nechcete, apod, můžete si rostlinky vypsat do mailu, hlavně i s kodem pod sebe a s adresou.  Jestliže není ale uveden telefon, nemůžu posílat rostliny prostřednictvím PPL, ale pouze poštou, která je o dost dražší.

 

!!!Objednávky , které došly od 1. 2. 2020 už nevyřizuji  v pořadí v jakém byly doručeny!!!

Protože dělám všechno sama a vícebalíkové objednávky jsou velmi náročné na zabalení a odeslání, tak mají 

 

!!! přednost objednávky do 700,-Kč !!!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

potom budu vyřizovat objednávky do 1100,-Kč, to je hranice, kdy lze rostliny dostat do jednoho balíku. Pokud budu muset balit do balíku dalšího, tak každý další balík bude podléhat zaplacení 150,-Kč balného a poštovného. Toto se v souhrnu objednávky nebude objevovat, ale upozorním na to při odpovědi na objednávku. Větší objednávky , nad 1100,-Kč budu nebudu odkládat dlouho, ale bude čekací doba trochu vyšší, pokud budu moci, tak to oznámím. Na jaře je to i 6 týdnů.Více jak 6 balíčků denně nezvládnu a posílám pouze první 3 dny v týdnu(i když mám zkušenost s doručením dobrou i po víkendu na poště, nebo jinde na úložišti PPL jsou rostlinky pořád dobré). Pokud si někdo bude výslovně přát poslat i jindy, než tyto první 3 dny v týdnu, klidně pošlu.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Na urgenci větších objednávek nebudu reagovat, je nutno tyto pravidla si přečíst a respektovat je, s balením je opravdu hodně práce a pokud chci v tomto pokračovat, což chci(stále mně to baví), tak potřebuji trochu pochopení

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

!!!Pokud nedojde do 14 dni od odeslání pokynů k platbě, tak objednávku ruším a rostliny už dál nerezervuji, dělám vše hlavně z přebytků a nemám kytiček tolik, abych je schovávala pro někoho, kdo nemá zájem.!!!

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Rostliny jsou pevně zabaleny,aby neutrpěly manipulací během doručování. Jsou zality a označeny štítky s jmenovkou, nebo číslem kodu z objednávky. Balení věnuji maximální pozornost, proto také ta dlouhá doba vyřízení objednávky, jen za špatné zacházení během přepravy nemohu ručit, to neovlivním. Nápisy na cedulkách u rostlinek nejsou trvanlivé, doporučuji si rostliny označit.

 

Balíky odesílám pouze v pondělí, úterý a ve středu.


Před odesláním rostlin posílám info o doručení. Termín odeslání oznámím a kdykoliv do tohoto termínu můžete objednávku změnit, nebo i zrušit. Pokud budete potřebovat, termín dodání si určíte sami (s ohledem na Vaší možnost vyzvednutí zásilky).

 

Čekací doba na rostliny je na jaře dlouhá, někdy i 6 - 8 týdnů, objednávek je v tuto dobu hodně. Prosím, neupomínejte dodání rostlin, pouze v případě, že máte zaplaceno a v termínu, který oznámím rostliny nedojdou(pokud nejsou objednané přes eshop, tak se může stát, že zapomenu)

Nikdy neplaťte dřív, než pošlu info o dodání rostlin s cenou. Protože je obrátka rostlin poměrně velká, může se stát, že některé objednané rostliny nebudou, tudíž je z objednávky musím odečíst. Jen tak tak stíhám rostliny z eshopu mazat a zase doplňovat. Pokud některá z rostlin chybí, tak to oznamuji před odesláním a s tímto se při objednávání rostlin musí počítat, s tím, že jsem velmi malá firma, která to nedělá pro výdělek, ale jen jako zálibu

 

Pokud obdržíte oznámení o doručení rostlin, je zapotřebí balík co nejdříve vyzvednout, vybalit a rostlinky ošetřit, buď je rovnou zasadit, není li to možné tak je uložit do zasazení na stinné místo v zahradě, případně zalít. Prostokořenné rostliny je nutno neprodleně zasadit.

Objednané rostlinky je možné si vyzvednout osobně na naší adrese po předchozí dohodě.


Doručení je možné Českou poštou, poštovné je 150,-Kč ,pokud je balík menší (do 300,-Kč za rostliny ) je možné zvládnout doručení s PPL i za 85,-Kč. Pokud je objednávka vyšší tak, že neplatíte poštovné, není na výběr doručovatel, vždy posílám PPL. Tento odstavec do odvolání neplatí. Posílám pouze PPL

 

 

Výběr rostlin je výhradně omezen pouze na informace z tohoto E-shopu, případně telefonem.

 

Zahrada není uzpůsobena k prohlídce a výběru rostlin.

 

(po dohodě je možné si sjednat prohlídku a prodej na zahradě, počet návštěvníků si upravuji tak, abych to časově a prostorově zvládla, nemám žádné pomocníky, takže prosím případné zájemce o trpělivost. Přijímám i zájezdové výpravy, jen potřebuji termín alespoň 14 dní předem. Děkuji).

 

Ovšem v této době až do odvolání je jakákoliv osobní návštěva nežádoucí

 

Pokud si to výslovně nebudete přát, tak vyprodané rostliny nenahrazuji jinými, případně, budu-li mít podobné, nabídnu.

 

Rostlinky lze sázet celou sezonu, jsou dobře zakořeněné v květináčích. Pokud je to brzo na jaře, jsou některí i z volné půdy, to se dobře ujímají.

 

V každé objednávce mimo E-shop je nutné uvést adresu doručení, E-mail a případně telefon (Č. pošta informuje o doručování a PPL bez telefonu zásilku nevezme). Vždy jde o nákup s platbou předem a při vyřizování objednávky vyčíslím hodnotu rostlin s poštovným


Pokud bude objednávka  účtována bez poštovného, posílám  pouze prostřednictvám PPL.


 

 

K objednávce vždy dávám doklad o zaplacení.

 

!!!!! Cenu Vám oznámím až po obdržení a potvrzení objednávky, upřesním ji podle dostupnosti rostlin(rostliny se dosti rychle obměňují a někdy se stane, že je nestíhám vyřazovat, pracuji s nabídkou denně), po připsání peněz na účet zásilku první pondělí až středu odešlu.

--------------------------------------------------------------- 

 

Na dobírku neposílám, nevyplatí se to a ze strany zákazníků je převážně kladný přístup k platbě předem. Je to z důvodu špatné zkušenosti, kdy si zákazník rostlinky nevyzvedl a ony nepřežily, což je mi líto, neboť se s nimi doslova piplám, přicházím tím o poštovné, které je kolem 170,-Kč a hlavně o rostlinky. Dodávky rostlin na dobírku ( v roce 2018 ) byly zastoupeny asi 2 % z celkového počtu objednávek. Nejsem komerční zahradnictví, kde jsou rostliny pouhým zbožím.

 

Pokud neuvedete telefon, tak po odeslání balíku oznámím číslo zásilky pro možnost jejího sledování

Do jednoho balíku se vejde asi 50 - 70 rostlin v květináčku o průměru 7-10cm. Pokud si objednané a zaplacené rostliny vyzvednete osobně na mojí adrese, platíte pouze za rostliny.

 

Nejsem plátce DPH


Prodávající a kupující se zavazují, že smluvní vztah, který se uzavírá potvrzením objednávky prodávajícím se řídí ustanoveními Občanského zákoníku. Už mnou Emailem potvrzená objednávka je uzavřením kupní smlouvy a i v případě, že pošlu rostliny než je zaplatíte, je povinností rostliny dodatečně zaplatit. Někdy prověřeným, stálým zákazníkům rostlinky posílám i před platbou, ale po špatné zkušenost s jedním neplatičem(za 6 let jediným), už rostliny musím posílat pouze po uhrazení dohodnuté částky.

 

V případě reklamace bude nejlépe, pokud mě budete kontaktovat na uvedeném tel. čísle, nebo E-mail.

 

Někdy se stane, že udělám chybu v součtu rostlin, nejsem automat a chyby se dějí, takže uvítám možnost, kdy na to zákazník upozorní a já, pokud jde o přeplatek, tak v každém případě rozdíl vracím zpět

Stejně tak ocením, pokud někdo v rostlině pozná něco jiného, než uvádím i to se může stát, nejsem vševědoucí.

 

Jestliže dojde k úhynu rostlin z důvodu špatné manipulace s nimi, nedodržením doporučených zásad péče o rostliny, nebo pozdním vyzvednutím zásilky, reklamaci neuznám. Pokud nebudete se zásilkou rostlin spokojeni, nejlépe když zavoláte, nebo napíšete, věřím že se vždy najde řešení.

 

Copyright 2018 - 2020 © rostlinky.com